Skrivkramp?

Ja det är nog det jag har nu. Jag har miljoner sakersom jag vill skriva om, olika genrer och massa roligt! Men det står helt still, vart ska man börja? Vilken form ska det vara? Bok? Manus? Novell? Egentligen så bryr jag mig inte, jag vill bara få ut det jag vill skriva. Och så pass bra tror jag inte att ag är att jag kommer visa det för någon. Men varför skriva och lägga ner massa arbete på det då kanske ni tänker? Jo det ska jag berätta, jag älskar att skriva. Jag har alltid gjort det, har skrivit sedan jag varit liten och har miljoner med historier i huvudet som bara vill komma ut! Och så har jag tänkt på att läsa film manus på dramatiska institutet efter gymnasiet och mitt år i staterna. Och då kan det vara bra att ha historier. Och även om jag inte kommer läsa just film manus så kommer jag studera med något inom film. Det är min dröm och jag ska bara fixa det! Men då kommer frågan vad ska man göra? Skriva manus? Ljus? Ljud? Foto? Skådespel? Regi? Ingen aning...

Men en sak vet jag iaf. Jag kommer skriva. Och om jag mot förmodan visar det för någon, så får vi se hur det blir då. Skriver ni något? Eller vill ni också jobba med film? Eller Tv? Jag vet iaf vad jag vill jobba inom, nu gäller de bara att ta reda på vad.

Nu ska jag kolla lite på www.sogopro.com för jag bara älskar dem!

Ha en bra dag!

Ska skriva lite om Au Pair programmet senare idag. Och det kanske blir ett inlägg om amerikanska tv-serier och någon svensk senare. Har mycket att skriva om på den fronten...

// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0