And the Oscar goes to...

Sandra Bullock

JAAAAA!! Det blev Sandra Bullock för rollen som Leigh Anne Tuohy i filmen The Blind Side! Jag älskar personligen den filmen.  Bullock är helt fantastiskt i rollen! Och jag tycker det är extra roligt att hon har den där sydstats-dialekten, det gör det hela ännu bättre! Tycker hon är helt klart värd denna oscar, hennes första! Tacktalet var riktigt bra och rörande, och hon är rolig som alltid. Då både hon och Meryl Streep skämtat om varandra inför denna nominering så tycker jag det var ett roligt slut, och även om Merl Streep var helt fantastisk i Julie & Julia, så tycker jag ändå att Sandra Bullock förtjänade oscarn detta år mer!

Vi tycker ni?







//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0