Vilka Skådisar tycker ni mest om?

Ja, det är dagens fråga. Jag har kommit på att om man gillar någon speciell skådis så ser man alltid deras nya filmer vare sig man kommer gilla dem eller ej... Jag är har iaf rätt många favorit skådisar, det kommer i vågor med filmtittandet. Ibland kan man vara helt besatt och tittar på film var dag och ibland så är det helt dött på den fronten. Men då till skådespelarna, vilka gillar man? Vilka ogillar man?

Jag gillar för tillfället:
* Sofia Vassilieva (Spelar Ariel Dubois i Medium.)
* Hayden Panettiere (Spelar Claire Benett i Heroes)
* Sandra Bullock (Spelade nyss Leigh Anne i The Blind Side och var med i filmen The Proposal)

Sedan har ag kommit på att de flesta skådiar jag gillar är kvinnliga, men iof så finns det många man gillar av männen oxå som Milo Ventimiglia. Mern som sagt det kommer i vågor.

Så vilka gillar ni?

Nu till de man tycker mindre om, fast helt utan anledning, haha:)
För mig gäller det
* Angelina Joile
* Brad Pitt

och några som jag inte kommer ihåg namnet på,..haha;)

Så vilka ogillar ni?

// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0