Nytt årtionde, ny blogg!

Nu när det är på 2010-talet tyckte jag det var dags gör en förändring. Ja eller ytterligare en förändring vill säga. Det är mycket som kommer förändras i år. Och då det är 2010 så ska jag ge en lista på just 10 nya saker i år:

1. Jag kommer börja i ny skola, riktigt roligt ska det bli!
2. Jag har börjat på min bok på riktigt.
3. Jag börjar min praktik, ska bli så himla skönt att bli klar med den där dumma "200 timmar!" alarmet som låter i huvudet var dag:)
4. Ska fixa mitt körkort, äntligen säger jag bara!
5. Jag är inne på mitt sista tonårsår, sedan är tonåren förbi;)
6. Jag kommer inte vara blondin länge till, ska bli kul å prova något nytt.
7. Jag har börjat skriva på ett filmmanus, inte för att det kommer att visas (likaså böckerna) men det får igång filmintresset i mig.
8. Jag har startat denna nya blogg då jag vill skriva mer om mina intressen och inte om mitt vardagliga liv som jag gjorde i min förra blogg, det skriver jag på min bdb istället;)
9. Ska börja träna, är väl kanske dax?
10. Ska även försöka hitta ett jobb.

Det var det. Men nu till mitt val av bloggnamn. Jag valde "Addictedtotunes" för att jag är helt galen i musik, dessutom är livet som en melodi, ibland är man glad och ibland inte, ibland är man "seg" och ibland tvärtom.

Vad kommer jag skriva om på denna blogg som är så himla mycket roligare än det jag skrev på min förra blogg då kanske ni undrar? Jo jag har svaret, "trumvirveln" : Mina 3 största intressen bortsett från familjen, vänner vardagen.
* Film/serier: Jag kommer kommentera nya filmer jag sett, recensera, ge betyg på skådespelarna eller filmen överhuvudtaget. Jag kommer även uppdatera mycket "Southern Gothic Productions" eller "Sogopro" som deras smeknamn är. Vill ni veta mer om dem så fortsätta läsa bloggen;) Dessutom, alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR tv-serier, jag följer väldigt många, så jag kommer skriva om de senaste avsnitten och länka till olika spoiler bloggar om någon vill veta dem.
 * Musik: Jag kommer att visa upp vad jag lyssnar på för stunden, (och tro mig, jag byter ofta spår och gillar allt, i princip;) Kommer bli mycket från Youtube:)
* Skrivandet/Böcker: Jag kommer skriva om skrivandet. Kommer länka författares bloggar och kommer att skriva om vad jag tycker om böcker jag nyss läst.

Och visst, det kommer nog bli endel om vardagen, hur det går i skolan/praktiken eller så. Sedan kommer jag skriva endel om usa och mitt planerade år i usa som au pair. Då det är mitt mål efter gymnasiet att åka som au pair så kommer det bli mycket länkar till andra au pairers bloggar och så kommer jag länka sidor om ni vill veta mer om hur man kommer iväg som au pair och vilken organisation man ska välja.

Nu har jag presenterat min nya blogg lite smått. Jag Skriver mer imorgon, ha det bra!

// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0